Teknik Jual Air Balang

Memang ramai yg terfikir nak jual air balang. Kenapa? Sebab model bisnes ni nampak mudah. Boleh dikatakan sesiapa saja boleh melakukannya. Hanya perlu merajinkan diri. Dan tidak malu mencari rezeki yg halal. Jual air balang di tepi jalan. Hmm.. bunyinya memang senang. Tapi tahukah korang, bukan semua jalan kita boleh pacak kanopi. Silap-silap haribulan, hanya

Pengalaman Berniaga Air Balang

Bila dah lama berniaga air balang ni, akan ada pengalaman yg manis untuk dikenang. Namun, ada juga yg pahit utk ditelan. Tapi bak kata bidalan, manis jangan terus ditelan, pahit jangan terus dibuang, ewah.. Pengalaman berniaga air balang yg pahit itu pun ada baiknya utk diingat semula. Ia sebagai pengajaran dan pedoman kepada peniaga air

Potensi Bisnes Air Balang

Kebanyakan orang memandang penjual air balang sebelah mata. Tengok tak tengok jer kan. Dorang tak tahu sebenarnya si penjual air balang tu punya pendapatan jauh lebih banyak daripada pendapatan pegawai tinggi kerajaan! Berapa banyak tu? So, kali ini kita akan sembang mengenai potensi bisnes air balang. Pada hari-hari biasa, peniaga air balang mengaut keuntungan daripada

Panduan Memulakan Bisnes Air Balang

Korang mahu memulakan bisnes kecil-kecilan dan ingin mencari duit lebih? Dah lama terfikir dan tertarik dengan bisnes air balang? Bagus! Sebab hari ini kita memang nak berbual mengenai panduan memulakan bisnes air balang dan bagaimana menjana 7 – 8 ribu sebulan dengan hanya menjual air balang sahaja! Salam buat korang (seorang usahawan atau bakal usahawan

Resepi Air Balang Paling Laris

Sering juga pertanyaan diterima daripada penjual yang baru memulakan bisnes jual air balang ini. Pertanyaan paling kerap diajukan ialah – apa air balang paling laris? Jadi pada kali ini kita akan membincangkan mengenai air balang paling laku keras dan lima resepi air balang paling laris. Apakah Air Balang Paling Laku? Berbalik kepada soalan – apa

error: Content is protected !!